Тематика дипломних робіт

Тематика кваліфікаційних робіт

студентів денної форми навчання Навчально-наукового Інституту мистецтв

ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника»

за напрямом підготовки «Музичне мистецтво»

на 2021-2022 н.р.

затверджено на засіданні кафедри виконавського мистецтва

Протокол № 2 від 1 жовтня 2021 р.

ОП ІВМ

№ п/п П.І.Б. студента Тема бакалаврської роботи  

Науковий керівник

 

1. Вирстюк Яна-Марія Василівна «А. В’єтан Концерт для скрипки з фортепіано № 5: стильові, формотворчі та інтерпретаційні засади» канд. мист., викл. Борух І.М.
2. Зорій Наталія Михайлівна «Дж. Тартіні Концерт для віолончелі з оркестром: особливості стилю» канд. мист., викл. Борух І.М.
3. Наливайко Наталія Володимирівна «Особливості формування романтичної віртуозності у скрипкових п’єсах  Пабло Сарасате» канд. мист., доц. Волощук Ю.І.
4. Рогів Христина Іванівна «Фантазії Г.Ф.Телемана для скрипки соло: історія створення та особливості інтерпретації» канд. мист., доц. Волощук Ю.І.
5. Савчук Христина Іванівна «Скрипкові мініатюри М.Скорика: жанрово-стильовий аналіз та специфіка виразових засобів» канд. мист., доц. Волощук Ю.І.
6. Симотюк Олександр Віталійович «Жанрово-стильові та виконавські особливості “Концерту №2” для кларнета з оркестром Карла Вебера» Засл. Працівник культури України, доц. Мельник О.Ю.
7. Сухий Микола Миколайович «Ефективність застосування виконавських технік на ударних інструментах у творі Мурада Кажлаєва “Порив”» д-р мист., проф. Круль П.Ф.
8. Тріщук Віталій Тарасович «Ф.Греффе Концерт для тромбона з оркестром B dur: виконавський аналіз» д-р мист., проф. Круль П.Ф.

ОП Сольний спів

№ п/п П.І.Б. студента Тема бакалаврської роботи Науковий керівник

 

1. Антошків Олег Любомирович

 

«Значення львівського ансамблю “Медікус” в розвитку естрадно-джазового мистецтва» канд. мист., доц.

Рось З.П.

2. Бежук Мирослава Мирославівна «Вплив джазової стилістики  на розвиток українського естрадного вокального мистецтва» канд. мист., доц.

Рось З.П.

3. Березовська Христина Михайлівна «Фольклорні елементи вокальної культури в українській школі» канд. мист., доц.

Стасько Г.Є.

4. Влад Соломія Миколаївна «Багатогранність творчої особистості Андрія Легкого (сучасна українська діаспора)» Народний артист України, проф. Пірус В.В.
5. Григорський Андрій Петрович

 

«Специфіка виховання тенора у контексті сучасних співацьких традицій» канд. мист., доц.

Стасько Г.Є.

6. Дідоха Микола Петрович «Особливості вокального виконавства баритонових партій опер Дж. Верді» канд. мист., доц. Вишневська С.В.
7. Земледух Діана Іванівна «Особливості розвитку вокальної техніки естрадного виконавця» Народний артист України, проф. Пірус В.В.
8. Кривень Христина Олегівна «Інноваційні практики виховання голосу в сучасній школі» канд. мист., доц.

Стасько Г.Є.

9. Мартинів Надія Ігорівна «Семен Гулак-Артемовський опера “Запорожець за Дунаєм”: особливості вокального виконавства романсу Оксани “Місяцю ясний”» Засл. артистка України, доц. Велка О.П.
10. Климончук Божена Василівна «Марія Стеф’юк – яскравий представник українського вокального мистецтва» Народний артист України, проф. Пірус В.В.
11. Пашковська Мар’яна Ігорівна «Особливості вокально-виконавської творчості Олександра Мишуги. Специфіка вокального виконавства твору “Бабине літо”» Засл. артистка України, доц. Велка О.П.
12. Привика Юрій Ігорович «Значення, вплив творчості М.В. Лисенка у формуванні української академічної школи співу» Засл. артистка України, доц. Велка О.П.
13. Токар Роман Васильович «Вокально-виконавський аспект виховання баса-баритона» канд. мист., доц.

Стасько Г.Є.

14. Хім’як Христина Петрівна «Характерні особливості вокального виконавства класичних оперних партій меццо сопрано» канд. мист., доц. Вишневська С.В.
15. Чікурова Аліна Дмитрівна «Постать Діани Петриненко в історії розвитку вокального мистецтва» Народний артист України, проф. Пірус В.В.

 

№ п/п П.І.Б. студента Тема магістерської роботи Науковий керівник

 

1. Бабей Марія Володимирівна «Жанр сольного скрипкового концерту у творчості композиторів епохи Бароко» канд. мист., доц. Волощук Ю.І.
2. Ковальчук Тарас Андрійович «Творчий портрет Вінтона Марсаліса» канд. мист., проф.. Вакалюк П.В.
3. Пилип’юк Юліана Олександрівна «Специфіка виконавства старовинних арій та їх роль у формуванні вокально-виконавських навичок студентів вокальних відділень ЗВО» канд. мист., доц. Вишневська С.В.
4. Стронський Олексій Іванович «Вплив богослужбово-літургійних традицій на формування особливостей оперного жанру» канд. мист., викл. Шевченко Н.С.
5. Ших Катерина Степанівна «Характерні особливості колоратурних партій у операх європейських композиторів ХVIII-XIX ст.» канд. мист., доц. Вишневська С.В.
6. Ящишин Ірина Ігорівна «Вокальні традиції Прикарпаття в контексті сучасного світового оперного виконавства » канд. мист., доц. Стасько Г.Є.

 

Тематика кваліфікаційних робіт

студентів заочної форми навчання Навчально-наукового Інституту мистецтв

ДВНЗ «Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника»

за напрямом підготовки «Музичне мистецтво»

на 2021-2022 н.р.

затверджено на засіданні кафедри виконавського мистецтва

Протокол № 2 від 1 жовтня 2021 р.

ОП ІВМ

№ п/п П.І.Б. студента Тема кваліфікаційної роботи  

Науковий керівник

 

1. Дмитренко Андрій «П. Сарасате “Інтродукція і Тарантелла” : методи подолання виконавських труднощів» канд. мист., викл. Борух І.М.
2. Зелик Остап «Творча діяльність І. Олениченка у контексті кларнетового мистецтва другої половини ХХ – початку ХХІ століть» канд. мист., проф.. Вакалюк П.В.
3. Зихор Діана «Творча діяльність Д. Мійо в контексті французького саксофонового мистецтва кінця ХХ – початку ХХІ століть» канд. мист., проф.. Вакалюк П.В.
4. Коновалюк Сніжана «Жанрово-стильовий та виконавський аналіз скрипкової творчості Ю. Іщенка (на матеріалі Гуцульської пісні)» канд. мист., викл. Борух І.М.
5. Ступар Христина Концерт №3 для скрипки з оркестром К.Сен-Санса: стильовий та методико-виконавський аналіз» канд. мист., доц. Волощук Ю.І.
6. Турянська Анна «Іспанська симфонія для скрипки  з оркестром Едуара Лало: жанрові особливості та методика подолання виконавських труднощів» канд. мист., доц. Волощук Ю.І.
7. Яцків Анастасія «Транскрипція концерту Антоніо Вівальді a-moll: виконавський аналіз» д-р мист., проф. Круль П.Ф.

ОП Сольний спів

№ п/п П.І.Б. студента Тема кваліфікаційної роботи Науковий керівник

 

1. Пернаровська Наталія «Пісенна мозаїка Мирослава Пастернака» канд. мист.,

доц. Стасько Г.Є.

2. Дарій

Вікторія

«Трансформація фольклорних мотивів у творчості українських естрадних співачок періоду незалежної України» Засл.діяч мистецтв України, проф. Михайлюк Х.О.
3. Шевчук

Дарина

«Вплив творчості Мирослава Скорика на розвиток вокальної української естради (на матеріалі твору “Шуміла ліщина”» Засл. артистка України, доц. Велка О.П.
4. Тимочко

Андрій

«Особливості і тенденції розвитку сучасної української авторської пісні» канд. мист.,

викл. Конвалюк У.В.

№ п/п П.І.Б. студента Тема магістерської роботи  

Науковий керівник

 

1. Вороніста Анастасія «Вплив французького шансону на розвиток українського естрадного вокального мистецтва» канд. мист., доц.

Рось З.П.

2. Іваночко Аліна «Італійське скрипкове мистецтво XVI-XVIII століть: ґенеза і творчі здобутки» канд. мист., доц. Волощук Ю.І.
3. Романюк Андріана «Вокальне естрадне мистецтво Галичини першої третини ХХ ст.» канд. мист., доц.

Рось З.П.

4. Якимчук Вікторія Віталіївна «Вікторія Лук’янець у контексті світового оперного виконавства» канд. мист., викл. Шевченко Н.С.

 

Тематика бакалаврських робіт

Кафедри виконавського мистецтва

(вокальний цикл)

на 2020-2021 н.р.

 Денна форма навчання

№ п/п П.І.Б. студента Тема бакалаврської роботи Науковий керівник

 

1. Биндас Іванна Дмитрівна Дмитро Гнатюк в історії  українського вокального мистецтва: творчий портрет

 

Народний артист України, проф. Пірус В.В.
2. Якимчук Вікторія Віталіївна Вплив видатних українських співаків С. Крушельницької та О. Мишуги на формування української вокальної школи Засл. артистка України, доц. Велка О.П.
3 Демедюк Олена Михайлівна Опера як прототип кіножанрів.

Перші фільми-опери

 

Засл. артистка України, доц. Велка О.П.
4 Юзьків Ігор Васильович

 

Вплив вокальних педагогів О. Мишуги та О. Муравйової на вокальне мистецтво України Засл. артистка України, доц. Велка О.П.
5 Іванців

Христина

Ігорівна

 

Пісенна творчість Галини Терлецької в контексті культурних традицій Прикарпаття канд. мист., доц.

Стасько Г.Є.

6 Пилип᾿юк Юліана Олександрівна

 

Особливості виконавства старовинних арій та їх вплив на сучасне вокальне мистецтво

 

канд. мист., доц. Вишневська С.В.
7 Романюк

Андріана

Андріївна

Всеукраїнський молодіжний фестиваль сучасної пісні та  популярної музики «Червона рута» як символ відродження української пісенної естради канд. мист., доц.

Рось З.П.

8 Станчевська

Наталія

Богданівна

Багатогранність творчої особистості Анатолія Мокренка Народний артист України, проф. Пірус В.В.
9 Ящишин

Ірина

Ігорівна

Вплив вокальної творчості Іри Маланюк на формування академічної школи співу на Прикарпатті канд. мист., доц.

Стасько Г.Є.

Заочна форма навчання

№ п/п П.І.Б. студента Тема кваліфікаційної роботи Науковий керівник

 

1. Блажко Ірина Сергіївна

 

Вплив зарубіжних рок гуртів на становлення рок музики в Україні Засл.діяч мистецтв України, проф. Михайлюк Х.О.

 

2. Васильєва Зоряна Олександрівна Розвиток дитячого та молодіжного естрадно-джазового фестивального руху в Україні в період незалежності Засл.діяч мистецтв України, проф. Михайлюк Х.О.

 

3. Вороніста (Шмига) Анастасіїя Русланівна Вплив творчості Мирослава Скорика на розвиток вокальної української естради Засл. артистка України, доц. Велка О.П.
4. Гусак

Адріана Володимирівна

Творчість Ярослава Барнича. Історія «Гуцулки Ксені» викл. Конвалюк У.В.
5.  Данів Олександр Олександрович

 

Виконавська майстерність студента-вокаліста: особливості специфіки доц. Попелюк М.В.

 

6. Павлюк

Діана Михайлівна

Феномен шлягера та його вплив на розвиток естрадного вокального мистецтва

 

канд. мист., доц. Вишневська С.В.
7. Петрів Василина Василівна Особливості інноваційного підходу до роботи з дитячим голосом в сучасних умовах української школи доц. Попелюк М.В.

 

8. Тимків

Надія

Юріївна

Стрілецькі пісні, як сегмент духовної культури України на основі творчості Левка Лепкого Засл. артистка України, доц. Велка О.П.
9. Томків

Ірина

Іванівна

Основні виконавські тенденції

сучасної української популярної пісні

 

канд.мист., викл. Шевченко Н.С.
10. Федоришин Тетяна

Іванівна

Загальні педагогічні засади навчання та розвитку музичних здібностей в структурі виховання школярів Засл. артистка України, доц. Велка О.П.
11. Чапанюк Юлія Олексівна

 

Специфіка розспівок в процесі розвитку вокальних навиків естрадних співаків-початківців канд. мист., доц. Вишневська С.В.

 

Тематика кваліфікаційних робіт

студентів денної та заочної форми навчання

за напрямом підготовки «Музичне мистецтво»

(вокальний цикл)

на 2019-2020 н.р.

 Затверджено на засіданні кафедри виконавського мистецтва

(Протокол №2 від 16 жовтня 2019 р.)

Бакалаври

Денна форма:

п/п

Студент Керівник Тема бакалаврської роботи:
1. Бабин Любов Василівна Доцент Попелюк М.П. Виконавська творчість Тіни Кароль у контексті естрадного мистецтва України
2. Білецька Ілона Юріївна Асистент Конвалюк У.В. Роль Елли Фітцжеральд в історії жіночого джазового вокалу
3. Гнатів Вікторія Володимирівна Кандидат мистецтвознавства, доцент Рось З.П. Вплив творчості Миколи Мозгового на вокально-естрадне мистецтво україни
4. Карпець Віталій Валерійович Доцент Стефанюк М.П. Історична постать Максима Кривоноса в опері К.Ф. Данкевича «Богдан Хмельницький»
5. Максимчук Іванна Михайлівна Кандидат мистецтвознавства, доцент Рось З.П. Вплив і значення народної пісні в царині української сучасної пісенної естради
6. Мельник Марія Ярославівна Кандидат мистецтвознавства, доцент Рось З.П. Українська ментальність феномену співачки Квітки Цісик в україно-американському вимірі
7. Нидоходюк Ігор Григорович Доцент Попелюк М.П. Романси Олександра Олеся в контексті розвитку вокального мистецтва
8. Пинчук Оксана Василівна Професор Пірус В.С. Оперна творчість Євгенії Мірошниченко та її внесок у розвиток українського вокального мистецтва
9. Слугоцький Степан Михайлович Кандидат мистецтвознавства, викладач Шевченко Н.С. Розвиток вокальної майстерності на матеріалі всесвітньо відомих композицій
10. Чернобай Анна Володимирівна Доцент Стефанюк М.П. Колоратура в партіях сопрано у оперній творчості В.А.Моцарта
19. Яремчук Назарій Петрович Доцент Мельник О.Ю. Анатомо-фізіологічні основи виконавського дихання

 

Заочна форма:

п/п

Студент Керівник Тема бакалаврської роботи:
1. Бандура Христина Дмитрівна Асистент Конвалюк У.В. The Beatles як культурнее явище ХХ століття
2. Чупрун /Барик/ Катерина Романівна Доцент Попелюк М.П. Українська пісенна творчість періоду Революції гідності
3. Гарбуз Галина Вікторівна Доцент Велка О.П. Феномен сучасної української естрадної музики ‒ Володимир Івасюк
4. Маротчак Олег Дмитрович Доцент Попелюк М.П. Місце пісенної творчості композитора Євгена Боднаренка в розвитку естрадного мистецтва Прикарпаття
5. Петрушка Марія Ярославівна Професор Михайлюк Х.О. Роль українського романсу у становленні української естрадної пісні
6. Шудрава Ксенія Дмитрівна Професор Михайлюк Х.О. Вплив творчості Володимира Івасюка на популярність Вижницького ансамлю «Смерічка»
7. Петрик Ірина Мирославівна Професор Михайлюк Х.О. Ігор Поклад як основоположник жіночих професійних вокальних ансамблів в Україні
8. Грущук Іванна Ярославівна Доцент Попелюк М.П. Особливості народно-пісенної творчості та її вплив на виконавську манеру співака

Магістри І року навчання

 Денна форма:

п/п

Студент Керівник Тема магістерської роботи:

 

1. Дроник Соломія Дмитрівна Кандидат мистецтвознавства, доцент Вишневська С.В. Феномен вокального ансамблю «Росинка» та його вплив на розвиток українського музичного мистецтва
2. Мартинюк Марія Володимирівна Кандидат педагогічних наук, доцент Стасько Г.Є. Вокально-хорове мистецтво Закарпаття: творчий портрет митців
3. Медвейчук Ярослав Богданович Кандидат мистецтвознавства, викладач Шевченко Н.С. Classical crossover у вокальному виконавстві 60х-80х років ХХст.
4. Ровенко Микола Олексійович Кандидат педагогічних наук, доцент Стасько Г.Є. Еволюція вокального виконавства у контексті сучасної музичної світової культури